دکتر درمان گردن درد خوب در اصفهان

متخصص گردن درد در اصفهان,درمان گردن درد اصفهان,گردن درد اصفهان,متخصص گردن درد اصفهان

درباره دکتر مهسا مظاهری 2020 توانبخشی اصفهان، دکتر مظاهری، تمام افراد در هر سنی را با جدیدترین تکنیک ها و فناوری های پیشرفته درمان می کند تا بهترین مراقبت ممکن را به شما ارائه دهد. خانم دکتر مظاهری، بهترین متخصص طب فیزیکی و توانبخشی اصفهان با تجربه گسترده در درمان بیماران مبتلا به طیف وسیعی از مشکلات اسکلتی– عضلانی از جمله درمان گردن درد اصفهان، درمان کمر درد اصفهان، درمان زانو درد اصفهان است.

درمان های دستی و منیپولیشن در اصفهان

مهسا مظاهری در شهر اصفهان به دنیا آمد و بزرگ شد. او پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی خود در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، برای دنبال کردن رویاهای خود به تحصیل ادامه داد و تخصص گرفت. دکتر مهسا مظاهری با اشتیاق برای آموزش سخت، دوره تخصصی خود را در رشته طب فیزیکی و توانبخشی به پایان رساند.

دکتر مظاهری بهترین متخصص طب فیزیکی اصفهان با آموزش های تکمیلی در زمینه طب فیزیکی و توانبخشی، متخصص توانبخشی غیر جراحی برای درمان گردن درد اصفهان، درمان کمر درد اصفهان، درمان زانو درد اصفهان

درمان گردن درد با طب سنتی اصفهان

درمان زانو درد اصفهان، درمان گردن درد با ورزش اصفهان، درمان گردن درد بعد از عمل سزارین اصفهان، درمان گردن درد در خانه اصفهان، درمان گردن درد در طب اسلامی اصفهان، درمان گردن درد در منزل اصفهان، درمان گردن درد سمت چپ اصفهان، درمان گردن درد عصبی، گردن درد، گردن درد بعد از خواب، متخصص طب فیزیکی در اصفهان، متخصص گردن درد اصفهان، متخصص گردن درد در اصفهان، بهترین متخصص کمر درد اصفهان، بهترین متخصص زانو درد اصفهان, درمان کمر درد اصفهان و سایر بیماری های عصبی است. درباره دکتر مهسا مظاهری 2020 توانبخشی اصفهان، درمان زانو درد اصفهان هزینه، دکتر مظاهری

دکتر مهسا مظاهری

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در اصفهان، فیزیوتراپی تخصصی در اصفهان، لیزر درمانی اصفهان، مگنت درمانی اصفهان، تکار درمانی اصفهان، شاک ویو اصفهان، تزریق داخل و اطراف مفصل توسط متخصص در اصفهان، اوزون درمانی در اصفهان، حرکات اصلاحی ورزشی زیر نظر متخصص فیزیوتراپی در اصفهان، ورزش تراپی اصفهان, نوار عصب و عضله

بیوگرافی دکتر مهسا مظاهری

تحصیلات دبیرستان را در مدرسه تیزهوشان فرزانگان امین سپری کردم. پس از کسب رتبه ممتاز درسال 1383 تحصیلات پزشکی عمومی خود را در اصفهان آغاز نمودم و سپس با معدل ممتاز در سال 1390 فارغ التحصیل گردیدم.
بعد از فارغ التحصیلی دوران طرح پزشکی عمومی را به مدت 2سال در اطراف کاشان سپری نمودم و بلافاصله بعد از اتمام طرح در آزمون رزیدنتی شرکت نموده و با رتبه ممتاز در رشته تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی پذیزفته شدم.
پس از گذشت 3 سال و اتمام دوره تخصص به مدت 18ماه در شهرستان شهرضا بیمارستان امیرالمومنین و همزمان با آن در بیمارستان منظریه (9دی) خمینی شهر به بیماران متعددی خدمت رسانی انجام شد و بعد از آن در شهر اصفهان شروع به کار نمودم. هم اکنون همکار کلینیک قصر نیز می باشم.

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

4.9/5 (19 دیدگاه ها)

7 دیدگاه در نوشته “درباره دکتر مهسا مظاهری 2020 توانبخشی اصفهان

• دکتر مهسا مظاهری متخصص طب فیزیکی نویسنده نوشتهپاسخ

سلام دوست خوب من
      شواهد نشان می­دهد یوگا می­تواند در کمر دردهایی که کمتر از سه ماه از شروع آن می­گذرد مفید باشد. مطالعات نشان می­دهد که تمرینات کششی معمولی هم در بهبود کمر درد موثر است، اما لازم است حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید و از تجربه در بهبود کمر دردتان بهره ببرید.

1. دکتر مهسا مظاهری متخصص طب فیزیکی نویسنده نوشتهپاسخ

سلام دوست خوب من

بهترین حالت بدن برای مطالعه روی زمین برای جلوگیری از کمردرد به این حالت است که بهتر است به دیوار تکیه دهید و قوس کمر را با بالش یا پشتی حمایت کنید . بهتر است از یک میز کوچک برای قرار دادن کتاب کمک بگیرید.

بیشتر از یکساعت روی زمین ننشینید و از جای خود بلند شوید و چند دقیقه ای راه بروید و حرکات کششی کتف و کمر انجام دهید .

2. دکتر مهسا مظاهری متخصص طب فیزیکی نویسنده نوشتهپاسخ

سلام
    یکی از راه های موثر و مفید برای کنترل کمر درد و دیسک کمر ، انجام ورزش و تمرینات کمر درد است که روزانه زمانی را برای ورزش درد کمر اختصاص داده و چندین بار، حرکت کامل کمر را انجام دهید. نرمش برای کمر درد از خشک شدن عضلات جلوگیری کرده و با کشیدن آن ها،آسیب پذیری آنها را کاهش می دهد.دقت کنید که ورزش کمر درد اگر درست و در زمان مناسب انجام نشود می تواند درد کمر را شدید تر کند،بنابراین قبل از شروع به انجام ورزش و تمرینات کمر درد اگر در موردی شک دارید، به فیزیوتراپیست یا پزشک خود مراجعه کنید تا بعد از معاینه روش صحیح و حرکت ورزش صحیح را به شما آموزش دهند.