دکتر مهسا مظاهری,درمان زانو درد اصفهان,درمان کمر درد اصفهان

16 ویدئوی کاربردی از دکتر فیزیوتراپی اصفهان

16 ویدئوی کاربردی از دکتر فیزیوتراپی اصفهان، دکتر فیزیوتراپیست متخصص اسکلتی عضلانی و یک متخصص شناخته شده در حرفه فیزیوتراپی است. دکتر مظاهری خدمات بالینی تخصصی ارائه می دهد. او برنامه های مدیریتی را برای بیماران با شرایط پیچیده بررسی، ارزیابی و ارائه می کند. مراجعین او شامل ورزشکاران، افراد با مشاغل سخت و پزشکان متخصص هستند.

مرکز فیزیوتراپی تخصصی در اصفهان

عنوان متخصص فیزیوتراپیست توسط انجمن فیزیوتراپی ایران به فیزیوتراپیست هایی اعطا می شود که در سطح پیشرفته و متخصص تمرین می کنند. دستیابی به دامنه تخصصی عمل دشوار است و تنها پس از یک فرآیند ارزیابی دقیق اعطا می شود. متخصصان باید مهارت ها و دانش بالینی پیشرفته را نشان دهند، از طریق رهبری در زمینه انتخابی خود به این حرفه کمک کنند، و مشارکت مداوم در تحقیقات داشته باشند.

ویدئوهای کوتاه و مفید درباره عوامل درد و راه های پیشگیری و بهبودی درد برای شما بازدیدکننده عزیز تهیه شده است. امید است مورد بهره برداری قرار گیرد.

فیزیوتراپی و توانبخشی,درمان زانو درد اصفهان,درمان کمر درد اصفهان

کلیپ های آموزشی کمر درد، آموزش ورزش های گردن درد

5/5 (4 Reviews)

6 دیدگاه برای “16 ویدئوی کاربردی از دکتر فیزیوتراپی اصفهان

    1. سلام دوست خوب من

      در برخی مواقع علت درد کمر افزایش سن است که در مورد آن نمی‌توان کاری کرد. بالا رفتن سن باعث فرسایش مهره‌ها و اجزای دیگر ستون فقرات می‌شود. گاهی اوقات نیز درد کمر به دلایلی چون بیماری‌های استخوانی و عفونی ایجاد می‌شود که در آن صورت نیز نمی‌توان روش‌های پیشگیری را برای آن عنوان نمود. اما در اغلب مواقع کمردرد دلایل بسیار ساده‌ای دارد و به علت حرکات نادرست بدن یا عدم رعایت نکات ایمنی در حین انجام کارها رخ می‌دهد.

      ولی در کل این چندتا حرکت ساده برای جلوگیری از درد کمر را پیشنهاد دارم

      1- ورزش کردن – تقویت ماهیچه‌ها باعث می‌شود تا کمر شما کمتر در معرض آسیب قرار گیرد
      2- وزن ایده ال
      3-بلند نکردن اجسام سنگین
      4- انتخاب صندلی مناسب برای نشستن – صندلی شما باید ارتفاع مناسبی داشته باشد
      5- کفش مناسب برای راه رفتن – سعی کنید کفش‌های سبک و راحت را انتخاب کنید و از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند خودداری نمایید.
      6- تشک مناسب خواب – سطح خواب شما باید صاف و محکم باشد.
      7- به طرز ایستادن خود دقت کنید و اندام‌هایتان را در حالت مناسبی قرار دهید. کمر و پاهایتان را صاف و کشیده نگه دارید و سر خود را رو به جلو بگیرید. وزنتان باید به طور مساوی بر روی دو پا تقسیم شود.

    1. سلام دوست ارزشمند من

      ورزش برای پیشگیری از درد کمر

      تمرین های بدنی برای حفظ قوای عضلانی و کمک به هرچه فعال تربودن شما طراحی شده اند. اگر به ورزش کردن عادت ندارید، اول برنامه را به آرامی شروع کنید. تعداد این تمرین ها را هنگامی که بدنتان آمادگی لازم را پیدا کرد اضافه کنید. در شروع، هر تمرینی را پنج بار تکرار و بعد پنج تا پنج تا اضافه کنید. اگر در انجام تمرین خاصی، درد و ناراحتی احساس می کنید، آن را انجام ندهید و تمرین های پیشنهاد شده دیگر را انجام دهید. از وزنه استفاده نکنید. تمرین ها را منظم انجام دهید. تمرین های سبک و منظم بسیار با ارزش تر از تمرین های سنگینی است که بعد از یک هفته کاملا کنار گذاشته شود.

      ۱- به پشت بخوابید. زانوها را خم کنید و کنار یکدیگر قرار دهید. حال آن ها را به سمت راست و چپ حرکت دهید.
      ۲-در همان حالت قبل، باسن را بالا و پایین ببرید.
      ۳-به پشت بخوابید و زانوها را به آرامی به سمت قفسه سینه بکشید.
      ۴-به پشت بخوابید و زانو ها را خم کنید. با سفت کردن عضلات شکم, پشت خود را صاف کنید. بعد سر وشانه ها را از زمین بلند کنید و دست ها را به زانو برسانید. به آرامی سر جای اول برگردید و ماهیچه ها را شل کنید.
      ۵-به شکم بخوابید. با زانوی صاف کل اندام تحتانی را به نوبت بلند کنید.
      ۶-به شکم بخوابید. ساعد را روی زمین قرار دهید و سر و شانه ها را بالا ببرید.

      امیدوارم سلامت و پایدار باشید

    1. سلام دوست خوب من
      برای درمان پای پرانتزی، درمان قطعی جراحی هست. با ورزش و ممکن است کمی بهبودی حاصل شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =

اسکرول